october 17th - skola. hmpf.

håltimma är nog fan det värsta jag vet. hata. sitter här med fogel jämte mig. han typ spelar nåt fotbollsspel. jaah.
imåndags var det en kass dag. tråkigt i skolan och sen skulle jag gymma. men jag upptäckte att mitt gymkort har blivit avstängt. så jag var tvungen att åka hem i typ en timme och sen åka och simma. värsta mjölksyran sen helgen med så träningen gick åt hell. och när jag kommer hem efter det så är det fortfarande tmt hemma. mam kommer tydligen inte hem förräns vid 9. ouch.
igår var det också segt. lärarna tog vår sovmorgon och tvingade oss till draka kabel på nåt studiebesök. bajstråkigt. fast vi behövde inte åka tillbaks till skolan och ha en lektion. dagens enda positiva. satt hemma och gjorde en present till mam som fyllde år. värsta pp-presentationen. och då skickade sjölin nåt pop up-spam och datorn laggade. jag blev inte så glad. men det gick bra. och det var ju house på tv på kvällen, så jag överlevde.
imorse var det träning igen. och jag var tröttare än vanligt. det är hårt. jag känner att jag inte skulle gått och tränat. jag har dödshuvudvärk.

uppdat. 17:00
hemma nu. jobbigt läge. värsta jobbiga spanskan. jenny tvingade oss att dansa salsa och reaggeton. I SUCK! fast samira var grym. men så där dansar man i sverige med, killen bakom med händerna på tjejens höfter, inte sant? fast samiras rumpa var något extra när hon dansade. starcks ögon höll på att trilla ur när han stirrade. det var lite kul. han är skum. jag kom på honom med att sitta och stirra på mig med. eller jag inbillar mig väl bara. hm?

/f. 


PS. malin vill ha med mig på kristian anttila och timo räisinen den 24 nov. och det är en lördag. och antagligen pigalle. vet inte riktigt hur jag ska göra. får snacka med jozy om hon vill med isf. fast jag måste fråga mamma först. dagens i-landsproblem, liksom. fast joz vill nog inte gå på pigalle. de är så lama wtf. DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0