october 13th.

jappjapp.
bra dag. tävling i simhallen. melanälskling var där. julia, ronja och dennis var där. alla andra var där.
och det har faktiskt gått bra idag. förvånansvärt bra.
- 50fj. 36.27. bronsmedalj. ronja vann.
- 50ry. kasskass. typ nia. ronja vann.
- 4x50fr. typ 32 på min sträcka. vi var enda laget. guld.
- 50br. jag satsade allt och vann allt, guld och biobiljett. typ 39.70. iaf under 40. jag är så lycklig!
- 50fr. typ dåligt. femma eller nåt. alice vann.
- 4x50med. bröstsim. ingen aning om tiden. guld.
- 10x50fr. har aldrig i mitt fucking liv varit med om en så spännande lagkapp. vi låg nästan sist efter första, jag hoppar i och tar igen massor och går om. viktor drar ifrån. sen så ligger vi lika ända fram tills näst näst sista typ. och då får vi en miniledning. :D wiie, vad glad jag är idag!
alltså fyra guld och ett brons. och en biobiljett. det är grejer det!

imon ska ronjo vara med på 100medley också. så jag bara behöver simma 100rygg själv med martin och klas. jaah.

dagens skönaste:

på insimmet när klas har simmat in i kaklet häller wille en hink vatten över honom. klas får typ hjärtattack och vi andra börjar asgarva.
lite senare så får klas syn på wille och jagar honom två varv runt simhallen. sen får han tag i honom men vågar inte slänga i honom i risk att hamna med i. sen står klas och conny och snackar.
conny: "hm, hur långt tror du man kan kasta en tioåring?"
klas: " får jag stå på femman så blir det nog långt. ingsbergssjön kanske?" :P

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0