october 10th - provigt.

åh vad jag hatar att ha prov. jag, fogel, mickan, moa och steven satt och pluggade matte i typ en och en halv timme i bibblan på hålet. och ändå tror jag att det gick kass. jag är värsta ig-barnet. och på historian fick vi tillbaka proven från förra veckan. jag hade precis vg. och honey hade alla utom 0.5 rätt. och fogel och saba och säkert X antal till hade alla rätt. jag känner mig värsta kass på allt. alla i min klass är så bra på allt. hmpf. jag hade inte ens mvg på spanska-brevet. det sved, med tanke på att honey hade det. jag är sämst.
nej, nu får jag sluta älta min ångest och ta mig i kragen. snart kommer mormor och ska bo här till måndag. och hon oroar ihjäl sig om jag ältar. jobbigt läge. fast jag tror att jag ska låtsas att jag bor själv, bara att jag har en som matar mig och diskar efter mig. bra, typ.

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0